Para iade Politikası
3DFAN MAĞAZASI PARA İADESİ POLİTİKASI
1. GENEL HÜKÜMLER
Bu politika, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde düzenlenmiştir.
2. CAYMA HAKKI (MESAFELI SATIŞ)
2.1 Cayma Süresi
- Tüketiciler, mal teslimatından itibaren 10 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin sözleşmeden cayabilir.
- Cayma süresi, malın teslim edildiği günden itibaren başlar.
2.2 Cayma Hakkının Kullanılması
- Cayma hakkının kullanılması için yazılı olarak bildirimde bulunulması gerekir.
- Bildirim email, telefon veya şahsen yapılabilir.
- Mal, cayma bildiriminden itibaren 10 gün içinde iade edilmelidir.
2.3 Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Durumlar
- Kişisel ihtiyaçlara göre hazırlanan mallar
- Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçen mallar
- Ambalajı açıldıktan sonra sağlık ve hijyen açısından geri dönülmesi uygun olmayan mallar
- Teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar
- Ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kayıt ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin ambalajının açılmış olması halinde
3. AYIPLI MAL İADESİ
3.1 Ayıplı Mal Hakları
- Malda ayıp bulunması durumunda tüketici:
- Sözleşmeden dönme
- Ayıp oranında bedel indirimi isteme
- Ücretsiz onarım talep etme
- İmkân varsa ayıpsız misli ile değişim isteme haklarından birini kullanabilir.
3.2 Ayıplı Mal Başvuru Süresi
- Satılan malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda 30 gün içinde başvuruda bulunulması gerekir.
4. İADE SÜRECİ
4.1 İade Şartları
- Ürün orijinal ambalajında olmalı
- Ürün kullanılmamış durumda olmalı
- Fatura ve garanti belgesi ibraz edilmeli
- Ürün hasarsız ve temiz durumda olmalı
4.2 İade Usulü
- İade talebi mağazamıza şahsen, telefonla veya email ile bildirilebilir
- Ürün, mağazamıza getirilebileceği gibi kargo ile de gönderilebilir
- Kargo masrafları ayıplı mal durumunda firmamız tarafından karşılanır
- Cayma hakkı durumunda kargo masrafları müşteri tarafından karşılanır
4.3 Para İadesi Süreci
- Uygun iade talepleri için para iadesi 10 gün içinde gerçekleştirilir
- İade, ödemenin yapıldığı yöntemle (nakit, kredi kartı, havale) aynı şekilde yapılır
- Kredi kartına iade durumunda bankaya bildirim yapılır, bankanın işlem süresi 2-8 iş günü arasında değişebilir
5. DEĞİŞİM POLİTİKASI
- Aynı ürün grubundan başka numara/renk/model ile değişim yapılabilir
- Fiyat farkı varsa ek ödeme alınır veya fark iade edilir
- Değişim süresi teslimattan itibaren 10 gündür
6. İSTİSNALAR
6.1 İade Edilemeyen Ürünler
- İç giyim ürünleri (hijyen nedeniyle)
- Etiketi çıkarılmış tekstil ürünleri
- Özel sipariş üzerine üretilen ürünler
- Açılmış kozmetik ve parfüm ürünleri
7. İLETİŞİM BİLGİLERİ
MASAJIM MAĞAZASI
- Gmail: 3Dfan@gmail.com
- Telefon: 0536 721 94 72
Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri: Pazartesi - Cumartesi: 09:00 - 18:00
8. UYUŞMAZLIK ÇÖZÜMÜ
Bu politikadan doğan uyuşmazlıklar için:
- Tüketici Hakem Heyetleri
- Tüketici Mahkemeleri
- Ticaret Bakanlığı Tüketici Bilgi Sistemi (TBS) başvuru yolları mevcuttur.
Not: Bu politika, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat çerçevesinde hazırlanmıştır. Yasal değişiklikler durumunda politika güncellenebilir.
Son Güncelleme: 10.10.2025